wonderful place

'Yo escribo para enterarme de las cosas'

lunes, junio 13, 2005

Conversación imaginaria


Walks into the balcony and touches her arm.

- You're not comfortable.

- That's obvious - says with a funny face.

- Do you want to leave?

- No... I want to stop time, jump down this balcony and run through the street to a place where everybody speaks my language, every conversation is an special one and I can "shoot myself down" as I'm doing right now without feeling stupid and angry..... Yes, I do want to leave...

Gets a serious expression.

- C'mon.

........................

They walk through a lonely dark street.

- So, what do you want to do now?

- I wanna give you a hug.

Smiles.

- I like the idea.

4 Comments:

  • At 13 junio, 2005 19:27, Blogger '-.-' said…

    que ternura

    ;)

     
  • At 13 junio, 2005 19:58, Anonymous Anónimo said…

    me gusta que pienses eso porque era lo que quería reflejar (aunque pueda no parecerlo)

     
  • At 14 junio, 2005 15:59, Blogger Bito said…

    No me ha quedado claro cual de las dos es usted señorita, la que abraza o la que se deja abrazar...¿o ninguan de las dos?.

    Es una linda conversación para tener algún día...

     
  • At 14 junio, 2005 16:12, Anonymous Anónimo said…

    en realidad no soy ninguna de las dos, o las dos a la vez...todo depende de si quiero ser la que está perdida o la que da apoyo ... (pero la verdad es que en el momento de escribirlo yo era la "abrazadora")

     

Publicar un comentario

<< Home